آموزش کار محور زبان
تاثیر آموزش زبان کار محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان انگبسی برای اهداف ویژه:
از آموزش کار محور تا بررسی آراء زبان آموزان و مدرسان در خصوص دوره [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-28]
ا
ایجاد فرصت صحبت
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]
ادراک ارزیابان
شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]
ارزیابی مدرسان
شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]
ارزشیابی پلکانی
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
ارزشیابی کمّی
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
الگوی ابعاد فرهنگی هافستد
بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]
انگلیسی برای اهداف ویژه
تاثیر آموزش زبان کار محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان انگبسی برای اهداف ویژه:
از آموزش کار محور تا بررسی آراء زبان آموزان و مدرسان در خصوص دوره [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-28]
ب
بازخورد اصلاحی معلم
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
برنامه ریزی پیش از فعالیت
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
پ
پایایی
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
پیجیدگی نوشتار
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
پرسش نامه
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
ت
تحلیل عاملی اکتشافی
شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]
تحلیل عاملی تاییدی
شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]
تعاملات کلاسی
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]
تنوع واژگانی
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
ج
جمع گرایی
بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]
جنسیت
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
داستان نویسی
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
دانش آموزان دوره متوسطه
بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]
درک مطلب
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
درک مفاهیم اصطلاحات زبان دوم
بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]
دقت دستوری
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
ر
راهبردهای یادگیری زبان
بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]
راهبردهای درک مطلب
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
راهبردهای فراشناختی درک مطلب
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
روایی
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
روانی نوشتار
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
روش تحقیق ترکیبی متوالی
بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]
ژ
ژانر- محور با میانجیگری ساختاری
تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجیگری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]
س
سبک یادگیری ادراکی VAK
تأثیر سبک یادگیری بصری، شنیداری، حرکتی و نوع ورودی بر بهبود ساختار سببی در یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 61-89]
سرمایه گذاری زبانی
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
سطح دانشگاهی
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
ص
صحت نوشتار
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
ع
عبارات اصطلاحی
بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]
ف
فراشناخت
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
فردگرایی
بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]
ک
کلمه
کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-164]
م
مدل
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
مدل آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم
تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجیگری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]
مشارکت زبان آموزان
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]
مشکلات یادگیری اصطلاحات زبان دوم
بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]
ممانعت از صحبت
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]
مهارت های تولیدی
تاثیر آموزش زبان کار محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان انگبسی برای اهداف ویژه:
از آموزش کار محور تا بررسی آراء زبان آموزان و مدرسان در خصوص دوره [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-28]
ن
نظام های ارزیابی مدرسان
شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]
نوشتار
تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجیگری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]
ه
هویت فرهنگی
بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]